Frisco.pl, BeRAW oraz BeDiet.pl Ewy Chodakowskiej łączą siły

 

Supermarket online Frisco.pl nawiązał współpracę z marką BeRAW oraz serwisem z dietami online BeDiet.pl, których współzałożycielką jest najbardziej znana trenerka fitness w Polsce - Ewa Chodakowska. Efektem tych działań jest konkurs z nagrodą główną w postaci tygodnia metamorfozy na Malediwach, jak również możliwość przeniesienia jadłospisu z BeDiet.pl prosto do koszyka Frisco.pl.

Rajska metamorfoza pod okiem najpopularniejszej trenerki

Marka BeRAW i Frisco.pl przygotowali konkurs, w którym do wygrania jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Warunkiem udziału w zabawie jest zakup produktów marki BeRAW za minimum 50 zł w sklepie internetowym Frisco.pl i udzielenie kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś pojechać na Malediwy?”. Zwycięzca oprócz luksusowego wyjazdu będzie miał szansę trenować z Ewą Chodakowską oraz przez tydzień korzystać z diety ułożonej indywidualnie przez dietetyka BeActive. Zgłoszenia należy przesłać do końca czerwca. Każdy uczestnik konkursu otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci kodu promocyjnego na miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV.

Dieta online z dostawą do domu

Konkurs organizowany wyłącznie na platformie Frisco.pl to nie jedyna nowość dla fanów zdrowego trybu życia. Od początku marca najpopularniejsze platformy z dietami online: BeDiet.pl oraz Vitalia.pl wprowadziły do swojej oferty nowe rozwiązanie e-commerce, które umożliwia przesłanie „jednym kliknięciem” wszystkich składników uwzględnionych w jadłospisie do koszyka popularnego supermarketu online Frisco.pl. Funkcjonalność dostępna w serwisach z dietami to innowacyjne działanie, wychodzące poza standardowy model współpracy między partnerami. Jak to działa? Po wykupieniu planu dietetycznego, każdy użytkownik otrzymuje od dietetyka własny, spersonalizowany plan diety wraz z listą zakupów na dany tydzień. Za pomocą przycisku „Zakupy do diety z dostawą”, dostępnego w zakładce „Lista zakupów”, jednym kliknięciem wszystkie składniki z listy trafiają do koszyka na Frisco.pl. Klient ma możliwość zakupienia wszystkich produktów lub wybrania z listy jedynie tych, których aktualnie nie posiada w swojej lodówce. Następnie zakupy są dostarczane prosto do kuchni na wybraną godzinę.

Wspólne działania Frisco.pl i serwisów z dietami online to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, którzy cenią sobie wygodę. Cieszymy się, że oferowany przez nas mechanizm przyczyni się do szybszych i sprawniejszych zakupów – mówi Grzegorz Bielecki, Prezes Frisco.pl.

Komunikacja akcji konkursowej została wsparta kampanią OOH i radiową. Dodatkowym wsparciem jest również kampania digital na kanałach social media influencerki i e-sklepu, banerami oraz  mailingami. Szczegóły i regulamin jest dostępny na stronie www.frisco.pl.

O Frisco.pl:

Frisco.pl to działający od 12 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w hipermarketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.